İşini iyi yapan bir emlakçı iseniz bir Facebook Hayran sayfanız mutlaka olmalı. Kullanıcı profil sayfanız aynı işi görebiliyorken neden hayran sayfasına ihtiyacınız var peki? Çünkü profilinize en fazla beş bin kişi ekleyebilirsiniz. Eğer bir marka oluşturmaya çalışıyorsanız, beş binden sonraki arkadaşlık ricasını geri çevirmek isteyemeyeceksinizdir.
Bu işiniz için kötü olacağı gibi sizin de iş bilmez gibi görünmenize yol açar. Beş bin müşteri limiti olan bir iş duydunuz mu hiç? Hayran sayfanız üzerinden herkese e-posta atabilir, insanların sayfanızla etkileşime girmelerini sağlayabilirsiniz. Sayfanıza katılırlarsa veya birşey gönderirlerse bildirimler bölümünde görünür.
Daha önceden normal bir profiliniz varsa veya işiniz için bir grup kurduysanız bunları bozmayın. Eski profilinize veya grup sayfanıza, yeni hayran sayfanızın linkini ekleyin yeter.
Unutmamanız gereken en önemli şey, olduğunuz gibi görünmektir. Kendiniz olun. Böyle yaparsanız başarı şansınızı çok artırırsınız.
İşin her zaman için bir maliyeti vardır ama işin maliyeti asla kişisel maliyetlerin üstünde olmamalıdır.
Bir emlakçı olarak kişisel markanızı, sosyal pazarlama ağlarını kullanarak bir işe çevirip para kazanmak için iki unsura ihtiyaç duyarsınız: iyi hizmet ve kaliteli içerik. Müşterilerinizin en çok merak ettiği konuları paylaşmalısınız, sattığınız portföy ilanlarını değil.
Hizmetinizi mutlaka profesyonelce vermelisiniz. Hizmetiniz ne olursa olsun kalite unsuruyla donatılmış olmalı. Doğru dürüst hazırlanmamış bir bilgi ortaya koyuyorsanız kaybedersiniz.
Gayrimenkul sektörüyle ilgili nitelikli içerik, blogunuza dikkatleri çekmek için sosyal medya ağlarına pompalayacağınız şeydir. Tutku artı uzmanlık sayesinde var olur. Verdiğiniz hizmetten öyle bir bahsetmelisiniz ki başkaları sizinle boy ölçüşemesin. Ev ödevinizi iyi yapmalısınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder